MAGISTERSKÝ ŠTUDIJNÝ PROGRAM
Na bakalársky študijný program v súčasnosti nadväzuje jeden akreditovaný magisterský študijný program:
- marketingová komunikácia a reklama
Štandardná dĺžka štúdia je 2 roky, končí zložením štátnej skúšky a obhajobou diplomovej práce. Absolventom sa udeľuje akademický titul “magister” (skratka Mgr.).
MARKETINGOVÁ KOMUNIKÁCIA A REKLAMA
Charakteristika predmetov študijného programu:
- oblasť masmediálnej komunikácie – Psychológia tvorivosti v marketingovej komunikácii, Teória sociálnej a masmediálnej komunikácie – psycholingvistika a sociolingvistika, Audiovizuálne médiá, Teória propagácie a persuázie a iné,
- oblasť marketingu a marketingovej komunikácie - Marketingový manažment, Metodológia kvalitatívneho a kvantitatívneho výskumu, Manažment značky, Manažment integrovanej marketingovej komunikácie, Guerilla marketing, Politický marketing, Interkultúralny marketing a iné,
- systém a riadenie práce v mediálnych a marketingových inštitúciách a podnikoch – Organizácia a riadenie komunikačnej agentúry, Postprodukcia mediálnych obsahov a iné,
- ovládanie techník a technológií súvisiacich s produkciou a postprodukciou mediálnych a marketingových komunikátov – Reklamná tvorba, Mediálna produkcia, Masmediálne praktikum – fotografia, film a video, Intermediálna a multimediálna tvorba a iné,
- aplikácia mediálnych štúdií a teoretické východiská dejín umenia, kultúry a umeleckej kultúry – Interkultúralny marketing, Umenie a marketing, Etika a podnikateľská zodpovednosť.
Profil absolventa:
Absolvent štúdia ovláda na vysokej úrovni proces tvorby propagačných prostriedkov a vie realizovať komplexnú kampaň marketingovej komunikácie a reklamy. Získal základy príbuzných disciplín (psychológia, sociológia, lingvistika, ekonómia...). Vie navrhovať a realizovať rozsiahle marketingovo-komunikačné riešenia, vykonávať výskum v tejto oblasti s vysokou mierou tvorivosti a samostatnosti. Dokáže riadiť tímy pracovníkov v oblasti marketingovej komunikácie a reklamy, samostatne pripravovať veľké projekty a prevziať zodpovednosť za komplexné riešenia v oblasti marketingovej komunikácie a reklamy.
Absolvent magisterského štúdia môže pokračovať na treťom stupni vysokoškolského štúdia.
Oslavujeme 20. výročie založenia Katedry masmediálnej komunikácie a reklamy
Absolventi KMKaR