Pracovníci katedry

doc. Mgr. Györgyi Janková, PhD.
Funkcia: Vedúca katedryTelefón: 037/64 08 241
E-mail: gjankova@ukf.sk
Detailné informácie:
Mgr. Györgyi Janková, PhD. sa špecializuje sa na tvorivosť v marketingovej komunikácii s vedeckou orientáciou na identifikáciu percepcie reklám detským recipientom, zaoberá sa analýzou podôb edukácie v marketingovej a mediálnej komunikácii, skúma ich aspekty vo vzťahu k spoločenskej zodpovednosti. V rámci svojej pedagogickej praxe sa venuje výučbe tvorby marketingovo-komunikačných projektov a základných disciplín marketingu a manažmentu.
Najvýznamnejšie vedecké práce publikované za ostatných 10 rokov:
- Kapusta, Györgyi: Televízna reklama ako jeden z faktorov podnecovania detí predškolského veku. 2011. In: O interpretácii umeleckého textu 26. Transformácia detského aspektu a recepčná prax : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, konanej pri príležitosti nedožitého jubilea prof. PhDr. Jána Kopála, CSc. / Marta Žilková. - Nitra : UKF, 2011. - ISBN 978-80-8094-925-9, S. 221-235.
- Kapusta, Györgyi: Tvorivá reklama ako alternatíva edukačnej funkcie médií = Creative advertising as the alternative of educational function of media : Výskum tvorivosti a televízna reklama = Research on creativity and TV advertising. 2012. In: Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie 2011 : zborník zo seminára, ktorý sa uskutočnil dňa 11.11.2011 na pôde Katedry masmediálnej komunikácie a reklamy Filozofickej fakulty Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre / Edita Štrbová, Györgyi Kapusta ; recenzent: Katarína Fichnová. - Nitra : UKF, 2012. - ISBN 978-80-558-0116-2, S. 48-55.
- Janková, Györgyi: Reklama v dimenziách tvorivého produktu so zameraním na segment detí predškolského veku. 2009. In: Európske kontexty interkultúrnej komunikácie : [zborník z konferencie konanej pri príležitosti 15. výročia založenia Fakulty humanitných vied a 10. výročia jej premenovania na Filozofickú fakultu Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre, Nitra september 2008] / Peter Ivanič, Martin Hetényi, Zvonko Taneski. - Nitra : UKF, 2009. - ISBN 978-80-8094-564-0, S. 625-639.
- Fichnová, Katarína - Satková, Janka - Janková, Györgyi: Učitelia výtvarných disciplín a informačné technológie. 2008. In: Individualita žiaka v elektronickom prostredí : zborník z odborného seminára / Ľubomír Zabadal a kol. - Nitra : UKF, 2008. - ISBN 978-80-8094-399-8, S. 14-31.
- Janková, Györgyi - Letenyei, László - Levicky, Ladislav: Model vlasti zasnovane na konsenzusu : eksperiment u mestu Želiezovce. 2008. In: Savremeni modeli razvoja gradova. - Belehrad : Tett Consult, 2008. - ISBN 978-86-912147-0-8, S. 71-80.
Účasť na riešení/vedení najvýznamnejších vedeckých projektov za ostatných 10 rokov:
- GAM VIII/2008/FF
Analýza marketingových komunikátov z aspektu tvorivosti prostredníctvom teórie transakčnej analýzy. Doba riešenia projektu: 1. 4. 2008 – 30. 11. 2008. Pozícia v projekte: vedúci projektu. - UGA III/2/2009
Využitie mentálneho mapovania v marketingu. Doba riešenia projektu: 2009. Pozícia v projekte: vedúci projektu. - UGA III/3/2010
Názov grantovej úlohy: Vplyv reklamy na deti predškolského veku. Doba riešenia: 2010. Pozícia v projekte: vedúci projektu. - VEGA -> 1/0769/08
Európska identita, socializácia a mediálna kultúra. Doba riešenia: 1/2008 - 12/2010. Pozícia v projekte: spoluriešiteľ. - UGA III/3/2009
Word of Mouth - uplatnenie nového marketingovo komunikačného nástroja v marketingovom prostredí. Doba riešenia projektu: 2009. Pozícia v projekte: spoluriešiteľ. - UGA III/5/2011
Tvorivá reklama ako alternatíva edukačnej funkcie médií. Doba riešenia: 2011-2013. Pozícia v projekte: vedúci projektu. - V4 – 60900018 VISEGRAD UNIVERSITY STUDIES.
Creativity for masmedial studies-marketing communication in the V4 countries conditions. Pozícia v projekte: spoluriešiteľ. - ESF - OPV -> ITMS 26110230033: Tvorba študijného programu medziodborové štúdium masmediálne štúdiá – francúzsky jazyk s využitím IKT. Pozícia v projekte: spoluriešiteľ.
Oslavujeme 20. výročie založenia Katedry masmediálnej komunikácie a reklamy
Absolventi KMKaR